marți, 10 martie 2009

Nu stiu.


Observ ca peste cateva zile sunt 5 luni de cand nu am mai scris nimic si totusi am intalnit multe persoane noi alaturi de care mi-am petrecut mai mult sau mai putin timpul liber si despre care as fi putut spune destule.
Daca in clasa a 12 a as fi vrut sa merg in Bucuresti,imi pare bine ca pana la urma am ajuns in Iasi.
Primul semestru de facultate..intradevar s-a incheiat..s-a incheiat cu multe promisiuni si sperante de a ma schimba in cel de-al doilea,.desigur ca in mai bine.Nu sunt si nu am fost niciodata o eleva/studenta silitoare asa ca prima sesiune nu m-a speriat atat de tare incat sa ma determine sa merg mai des la cursuri sau seminarii.Scopul este acelasi ca si cel din primul semestru..si anume sa raman la buget deci nu cred ca se va schimba ceva in comportamentul meu.
S-au intamplat atatea de cand sunt aici si am avut atat de multe sentimente contradictorii inca din prima zi cand am pus piciorul in Iasi incat numai daca incerc sa imi amintesc ma ametesc cu totul,nu ca nu as fi deja.
Si cu toate astea nu am reusit sa schimb nimic din ce imi doream si nu am facut nimic din ce imi propusesem la sfarsitul liceului.
Acum nu ar mai avea rost sa incerc pentru ca nu mai am deloc aceleasi ganduri.Cu toate ca am spus ca “ceva” nu o sa mai intervina..uite ca din nou s-a incapatanat sa nu imi dea voie sa fiu cum ar trebui,sau cel putin cum consider eu ca ar trebui si probabil o sa intervina mereu pentru ca de fapt si de drept,acel “ceva” sunt eu,firea mea.
Gata pentru seara asta,cel putin aici,nu ma mai inteleg nici eu.

Niciun comentariu: